Monday 16 May 2011

Skateboard Alaf Baru

Hahaha..bila aku tulis Alaf Baru tu teringat aku penah gak baca buku novel crita Alaf 21 kot,kalau salah tolong ingatkan saya balik.

Awa-awat? Ingat laki takleh baca novel ka? Hahaha..kertas surat khabaq bungkuih nasi lemak yang 20 tahun lepas pon saya bukak baca tau sambey makan nasi lemak lauk teloq separuh dan ikan bilis rm3.00 100gram tu.tapi dia tak letak la seratus gram,dia letak dalam secubit ja.

Ok berbalik kepada papan selaju kita ni, aku rasa yang ni agak mencabaq dan rasa aku payah nak patah kaki sebab dia memang menjaga kaki kot, aku rasa la sebab aku bukan budak skate, makwe aku ja main skate..hahaha..awat? marka aku main skate..takleh ka?

Skateboard jenis Hubless, yang aku dengaq selalu tayar gerek tubeless saja. Jom aku cerita skit apa yang ada pada skateboard nih.

hubless wheal digunakan untuk skateboard nih dimana skateboard ni berkeberatan sebanyak 7lbs ja, boleh bukak converter untuk berat kalau nak tau lebih lanjut.

Jadi dimana kita akan masukkan kaki kepada 2 tayar yang ada iaitu depan dan belakan, kira mcm gelong rotan la, letak di tengah2 tu, jadi skate ni agak sempoi pasai pakai 2 tayar ja dan memang ringan la.

bagi memudahkan lagi anda yang memang minat pasai skateboard nih mengetahui dengan lebih lanjut bole tengok gambaq dia dan dia punya video..agak sempoi gak aku tgk depa ni main.









Nak tengok lagi?

bolelah try link kat bawah ni. Agak style..banyak barang gak depa nih dah buat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab