Tuesday 26 July 2011

[18SG] Rusuhan Dan Pembunuhan Di Penjara



(12 Gambar)
Translate pakai Google,problem?
Pemberontakan di bangsal penjara Pines, MA, berlangsung pada tarikh 7 Februari 2011. Tahanan telah dipotong kepala mereka selama rusuhan.
Pemberontakan terbesar dan paling berdarah di Lembaga Pemasyarakatan dari rhinestones di Sao Luis – MA, berlangsung sekitar 30 jam. Ini bermula pada Isnin pagi (8) dan berakhir selepas tengah hari pada hari Selasa (9) dengan hitungan 18 banduan mati, tiga daripada mereka dengan kepala dipenggal.
Para tahanan menuntut perlakuan yang lebih baik. Mereka mengatakan air tidak digunakan dan kualiti makanan yang dihidangkan busuk. Penjara mempunyai kapasiti rhinestones selama dua ribu tahanan, tetapi ada lebih dari empat ribu. Lima petugas pemasyarakatan yang disandera. Pada satu titik polis cuba untuk menyerang tempat itu, namun para tahanan melemparkan dua kepala terputus ke tembok
BERTANGGUNGJAWAB UNTUK IDENTIFIKASI pemberontakan
Polis telah mengenalpasti enam tahanan yang memimpin pemberontakan dan rakan melakukan pelana. Ia menemui lebih lanjut bahawa agen pentadbiran sistem pemasyarakatan menyerahkan senjata dan telefon bimbit kepada banduan.
Agen pentadbiran Jorge Henrique Pereira Rabelo terakhir. Dia bekerja selama lebih dari 10 tahun penjara St Louis, tapi bulan lepas, minta dipindahkan ke Bangunan Tahanan di rhinestones. Namun menurut penyelidikan, senjata sudah menjadi milik tahanan selama lebih dari 40 hari.
Sampai sekarang telah dialihkan 21 tahanan yang mengambil bahagian dalam pemberontakan ke penjara keselamatan maksimum dan beberapa akan dialihkan. Mulai sekarang, setiap tahanan dari penjara dari rhinestones yang melakukan kejahatan alam serius atau pembunuhan akan dipindahkan ke penjara persekutuan.










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab