Thursday 7 July 2011

Apabila Aku Difitnah

Salam..admin dapat tau ada yang buat page pasal yang sruh SKMM tangkap admin tu dan mnuduh admin hack banyak page. kat sini admin nak bgtau yang kerja2 hack tu bukan admin yg lakukan tapi author blog ini iaitu Khalid. Dia telah gunakan cara yg salah untuk mendapatkan kenaikan bayaran daripada sy dan dia juga author di website news iaitu MyNewsHub. Tadi sy ada dapat email dari seorang user yg mahukan kesahihan tentang benda ni dan dia ada tunjukkan apa yg dia berbual dengan Khalid. Lihat kat bawah ni :



Thanx romeo, page mamat ni pon kena hack jugak tapi admin tu dah bg balik begitu juga dengan page2 lain yg dia hack. Jika ada page yang belum dia pulangkan sila inboxnya di http://www.facebook.com/profile.php?id=100002539973832 sebelum rabu depan kerana dia akan gerak ke Berlin, German untuk belajar disana. kepada owner yg create page tu sila ambil perhatian ok, buatlah sesuatu sebelum sebarang tindakan diambil. 

Admin blum ada masa terluang untuk update blog dan online memandang banyak projek final year yang perlu disiapkan dan sebab itu sy cari author untuk update blog ini.So, baru hari ini dapat tau tntang perkara ni. Untuk pengetahuan semua terdapat 2 orang admin yang handle blog ini iaitu : 
Niza - Bahagian artis
Khalid - News and others

Jika ada sebarang masalah atau pertanyaan sila contact sy melalui email disini, mail sy mmg aktif 24 jam. Harap segala salah faham ini dapat diselesaikan dengan sebetulnya.
Sekian ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab