Wednesday 10 August 2011

Black Nafi Rancang Bertunang Hujung Tahun Ini


BLACK TIDAK MERANCANG UNTUK BERTUNANG
Penyanyi yang popular dengan lagu Sofea Jane,Black menafikan khabar angin yang mengatakan dirinya kini sedang merancang satu majlis pertunangan pada hujung tahun ini. 

Black yang juga pelakon dalam drama bersiri Dewi Cinta, mengakui dia kini sudah mempunyai kekasih namun masih belum bersedia untuk melangkah ke alam pertunangan lagi. 

"Khabar angin itu tidak benar sama sekali, saya tidak merancang apa-apa majlis melainkan majlis rumah terbuka pada bulan syawal nanti. 

"Untuk jangka masa dua tahun ini, saya masih belum terfikir untuk berkahwin lebih-lebih lagi saya masih mahu membantu keluarga saya terlebih dahulu. Saya baru sahaja belikan rumah untuk keluarga, jadi buat masa ini, ia memerlukan komitmen kewangan yang banyak untuk proses ini. 

"Saya tidak menafikan sudah mempunyai kekasih sejak beberapa tahun yang lalu, tetapi saya masih tidak berniat untuk bertunang. Kalau boleh saya mahu terus nikah dan tidak mahu melalui frasa bertunang kerana tak mahu merasai dugaan bertunang. 

"Saya juga pernah berjumpa keluarganya sebelum ini, tetapi bukanlah bertujuan bertunang atau sebagainya. Saya benar-benar terkejut bila cerita ini keluar, sedangkan saya langsung tidak terfikir tentang perkara ini,"jelas Black yang baru melancarkan album sulungnya baru-baru ini.

Berniaga
Bercerita tentang aktiviti di bulan Ramadan ini, jelas Black dia sekarang bercuti daripada sebarang persembahan kerana sibuk dengan perniagaannya di bazar ramadan.

"Seperti tahun-tahun yang lepas, saya sememangnya berniaga setiap kali berada di bulan Ramadan, cuma bezanya tahun ini saya tidak menjual air dan hanya menjual buah tembikai sahaja. 

"Saya tidak berniaga di bazar tetapi diluar kawasan Bazar Ramadan PPRT Pantai Dalam, dan sepanjang bulan puasa ini saya tidak mengambil sebarang persembahan pentas kecuali satu dua rakaman sahaja,"jelas Black.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab