Friday 12 August 2011

Farid Kamil Akan Beraya Di Kampung Diana Danielle


FARID KAMIL KINI LEBIH TERBUKA BERBICA SOAL CINTA
Kalau sebelum ini, pasangan selebriti Farid Kamil dan Diana Danielle kelihatan begitu sukar membuka mulut untuk menceritakan perihal peribadi mereka kepada umum terutamanya soal cinta, kini baik Farid mahupun Diana, mereka seakan-akan tidak lagi mahu menyembunyikan perasaan cinta yang ada dalam hati mereka.
Biarpun mengakui masih belum merancang untuk pergi ke peringkat yang lebih serius dalam perhubungan yang terjalin itu, Farid bagaimanapun mengaku hubungan dia dan Diana kini semakin matang.

"Saya lebih terbuka sekarang ini memandangkan hubungan antara saya dan dia semakin matang, namun, masih antara kami masih belum perancang untuk pergi ke peringkat yang lebih serius," luahnya.
Farid yang baru sahaja selesai penggambaran drama bersiri,Wasiat untuk Astro Prima ini berharap dapat bercuti lama pada bulan Syawal nanti.
Dia merancang membuat rumah terbuka pada hari raya ketiga di kampung halamannya di Kedah nanti, Farid juga mengharap kehadiran kekasihnya pada hari itu.
DIANA DANIELLE
Bercerita tentang raya, menurut Farid, dia dan Diana tidak akan beraya bersama, memandangkan kedua-duanya mempunyai kampung masing-masing, namun Farid merancang untuk singgah di kampung halaman Diana di Perak untuk beraya di sana.
"Bonus yang saya perolehi daripada filem Kongsi ini, saya rancang untuk membuat rumah terbuka di kampung saya nanti pada hari raya ketiga. Ini merupakan kali pertama saya membuat rumah terbuka menggunakan wang saya sendiri, kerana sebelum ini ia hanya dibuat oleh ayah dan ibu sahaja.
"Saya masih tidak merancang untuk bawa Diana balik ke Kedah, tapi saya rasa mungkin akan menjemputnya hadir pada hari rumah terbuka itu. Diana juga ada kampung di Perak, jadi kemungkinan dia akan pulang ke kampungnya hari ini, jika berkesempatan, saya akan singgah di sana pada perjalanan pulang dari kampung nanti.
"Tentang baju raya pula, setakat ini saya masih belum membelinya lagi. Saya dan keluarga jarang sekali memakai pakaian mengikut tema, cuma mungkin tahun ini saya akan membeli baju berwarna hijau kerana masih belum memiliki baju Melayu berwarna hijau lagi,"jelas Farid yang menjanjikan soto, lontong, nasi tomato dan ayam masak merah pada hari terbukanya nanti.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab