Saturday 13 August 2011

Kelab Liga Jepun Intai Amirul Hadi


Kita mendapat satu lagi berita yang baik mengenai perkembangan para pemain skuad senior iaitu Amirul Hadi Zainal sedang diperhatikan oleh kelab di Liga Jepun yang mengagumi bakatnya.

Perkhabaran ini sedang rancak dibicarakan di laman facebook MALAYSIA FOOTBALL TEAM. Kenyataan daripada laman tersebut mengundang pelbagai reaksi daripada para peminat bola sepak tempatan lebih lebih lagi denganberita Amirul Hadi di intai team Liga Jepun.

"Safiq Rahim sah akan berhijrah ke Persija Jakarta mengikuti jejak langkah Safee Sali di dalam kancah liga super Indonesia. Manakala Amirulhadi Zainal telah diperhatikan oleh kelab dari liga Jepun dan juga kelab Indonesia Persib Bandung.."

Jika Amirul Hadi benar-benar akan dipancing oleh kelab Liga Jepun, ini akan menjadi satu rekod baru dalamsejarah sukan bola sepak di Malaysia ini. Sama-sama lah kita nantikan keputusan nya nanti. Doa kan sahaja yang terbaik untuk mereka kerana mereka masih muda lagi dan banyak lagi yang perlu dipelajari untuk memperbaiki mutu permainan mereka.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab