Tuesday 31 May 2011

Blogger Papa Gomo Diugut Bunuh !



Blogger Papa Gomo www.papagomo.com yang mengemparkan dunia blogger dengan mengeluarkan rakaman video seks Anwar Ibrahim, kemarin pada hari Selasa menerima satu ugutan bunuh, kali ini isu yang diutarakannya berhubung Isu Penyelewengan Wang Majlis Daerah Pasir Puteh.
Menurut Papa Gomo, laporan Polis yang di buat berhubung Ugutan yang telah di lakukan oleh lelaki yang mengakui Bodyguard kepada Dato Shukri Penasihat Sultan Muhammad ke V. Laporan Polis yang mana menjelaskan bahawa apa yang Gomo utarakan pada artikel jam 3.00 petang semalam bukan satu Rekayasa ataupun Fitnah semata mata.
Benar bagai di kata rakan rakan Blogger sebelum ini bahawa isu yang Gomo mainkan dalam menerjah hubungkait Kelantan akan mendapat kesan negatif. Malah ada rakan yang memaklumkan bahawa Gomo akan menjadi perhatian beberapa pihak yang akan tidak berpuas hati dengan isu yang Gomo ketengahkan.
Katanya lagi, namun sebagai anak Jantan dan anak Jati Kelantan yang mana tempat tumpah nya darah Gomo maka kewajipan buat Gomo memperjuangkan apa yang sewajarnya demi Rakyat Kelantan itu sendiri. Ini juga satu contoh kepada negeri negeri lain yang mana jangan dek kerana mereka orang Besar dan berjawatan maka dengan sesuka hati boleh Menggugut individu lain.
Laporan Polis yang Gomo buat ini adalah sebagai pelindungan diri jika ada apa apa yang berlaku terhadap Gomo, isteri, anak anak, Pekerja dan juga Harta Benda Gomo, maka lebih mudahlah pihak Polis mencari siapa yang bertanggungjawap melakukannya.
Untuk berdiam diri dalam isu ini adalah TIDAK SAMA SEKALI kerana apa yang Gomo serta rakan Blogger lain perjuangkan adalah kebebasan Media dengan mengeluarkan setiap apa yang kami perolehi berlandaskan Fakta dan bukan Rekayasa.
Credit : CeritaMamat 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab