Tuesday 17 May 2011

Pengiklanan Percuma Selama 2 Bulan

1.Firstly korang kene add nix admin kat fb nih Saiful Amin
2.Korang kena create 1 event kat facebook dan invite sekurang-kurangnya 500 friend anda join masuk http://www.itsmesepul.blogspot.com. Admin cari 5 yang invite paling ramai rakan dan kepada 2 orang yang invite paling ramai rakan link korang akan diiklankan di banner ads dan 3 selebihnya link anda akan akan diletakkan di side bar part 'My Partner' ok. .invite nick admin skali k tok admin tau brapa orang yang anda invite. .lagi ramai korang invite lagi berpeluang untuk korang dapatkan tempat di banner ads.
3.Cara nak buat event? Pergi ke left bar facebook anda klik event dan klik 'Create an event' ! Isi form seperti gambar dibawah . . .




Admin nak anda isikan details seperti dibawah :
(Gunakan logo ini)


When? 31/12/2011
What are u planning? HTTP://WWW.ITSMESEPUL.BLOGSPOT.COM
Where? HTTP://WWW.ITSMESEPUL.BLOGSPOT.COM
More info? Salam . .ini bukan event tapi saya mahu ajak anda semua terjah blog ini http://www.itsmesepul.blogspot.com . .Disni korang leh dgar radio era, hitz, sinar dan mix secara online dan terdapat juga Tv1, Tv2, ESPN dan bnyak lg channel yg korang leh tgok online. .Baca metro penuh disini setiap hari. .update seawal jam 8 pagi. .kat blog ni terdapat jugak entri menarik, ngeri, lawak dan bnda2 yg unik didunia. .download filem2 terbaru 2011 disini. .kalau korang xda kredit xpe. .disini terdapat service Free SMS yang boleh sent kat Semua operator di malaysia. .Korang juga bleh baca Al-Quran online disini beserta terjemahan melayunya sekali. .Game online pon ada disediakan . .apa tunggu lagi jom terjah http://www.itsmesepul.blogspot.com . .macam2 ada ~


lebih dari 3000 unik visitor stiap hari !
(mesti 100% seperti diatas)

4.Selepas berjaya buat event ini sila inbox fb admin ok. .supaya admin boleh tau siapa yang 5 terpantas dan jangan lupa invite nix admin sekali. Harap Maklum . . .


p/s : Jika ada soalan sila komen di entry ini ok . .tutup sebelum jam 11.59 malam ini . .Gud Luck !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab