Wednesday 18 May 2011

CD Holder Yang Hebat

Tengah melayan lagu SO7 tajuk Hari bersamanya kalau aku tak salah tertanya-tanya ada lagi ka juai CD yang di letak dalam Cover plastik keras tu cam DVD movie, skarang ni dah ramai sangat yang beli lagu satu album di internet, yang download tak bayaq pon berjuta orang dah.

Bagi yang memang kaki simpan CD original dan nak buat bagi nampak lagi super gempak tak hengat dunia..boleh try kelebek atau buat cam tempat simpan kat bawah ni.




Nampak macam ok gak ja yang ni...



Bagi yang malas nak ada jam kat umah boleh pakai yang ni dedesign untuk letak kat memana dlm rumah..kompem yang rabun pon boleh nampak ni.



Design ni di cipta oleh Marian Lassak yang mana mungkin masa dia nak buat benda ni dia tengah beli ayaq Big Gulp kat 7E kot..boleh letak kat barcode tu Cd hampa.



Bagi yang berseni plak boleh cuba design kertas nih nama dia kalau tak menjadi kesalahan tatabahasa ialah Folded Paper CD Case.Kalau yang minat boleh try masuk website Studio Lo's .



Kalau yang nak nampak se-tyle sikit boleh amik yang ni..memang ada gaya dan rupa..serupa orang ja kan2..untuk yang berjiwa seni.

Hersheys CD Rack


Bagi yang malas nak simpan cd dalam bekas dia balik boleh pakai yang ni ja..aku rasa ni sesuai untuk technician komputer yang rajin merepair komputer tu..nak cari cd balik senang tak payah nak selak-selak dah dlm cover plastik cam pilih dvd di pasaq malam tu.

Bagi yang lain-lain jenis boleh tengok gambaq kat bawah ni bersama dia punya nama.


Dimitri CD Holder


CD Flower




DNA helix CD Rack



Nantes CD60 dice CD holder



Kalau yang minat tu boleh la try cari kat online store untuk beli benda2 nih..harga agak berpatutan tak sampai USD50 pon.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab