Wednesday 18 May 2011

iPhone 5 Dengan Qwerty Keyboard

Aku taktau apa-apa pon..tapi apa yang aku baca...masih lagi khabaq angin yang sederas 3000batu nautica. iaitu iphone 5 akan:

1: Ada 3 jenis model yang akan keluaq yang dapat daripada satu website taiwan yang mana depa kata Apple tengah test model-model ni iaitu pertama nya ialah model cam besa: cam biasa saja cuma rupa bentuk direka cam neh.

Desas desus gak dok kata akan pakai processor A5..tapi ada gak yang kata akan pakai A8..apa beza dia? super laju kalau pakai A8 ni depa kata.

Spesifikasi yang lain tak dapat lagi..

2: Model kedua plak ialah Iphone Nano :


Akan kecik separuh daripada model yang ada lani daripada iphone 4 dan mungkin spesifikasi dia gak akan sama macam iphone 4 atau baru. Harga akan murah sikit bila keluaq nanti.

3: QWERTY keyboard:


Model untuk golongan MLMblogger dan koporat serta datuk-datuk.Jadi lagi senang nak kata akan serupa macam Blackberry la kiranya. Tapi ditempat mana depa nak letak QWERTY keyboard tu tak tau lagi,cam biasa takkan ada dah Home button pada setiap iphone 5 nih.Apa yang pasti dengaq cerita Steve Job ni sebenaqnya tak suka henpon yang banyak butang atau buttons.

Adakah kamera akan upgrade lagi tinggi? Apa lagi yang nak ditambah supaya lagi power dari yang dok ada dah la ni??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab