Saturday 11 June 2011

Nenek Hidup Semula Sebelum Dikebumikan!

Seram rasanya.. Mengejutkan dan tentunya membuatkan petugas ketakutan. Seorang wanita di Brazil hidup kembali semasa dipersiapkan untuk dikubur. Tentu saja hal tersebut membuat petugas tanah perkuburan terkejut atas kejadian tersebut.

 
Beberapa jam sebelum Maria das Dores dikebumikan, seorang petugas melihat wanita berusia 88 tahun tersebut masih bernafas. Dengan segera Maria dibawa semula ke hospital tempat dia disahkan meninggal dunia sebelum ni. 

Telegraph.co.uk, Isnin (27/12/2010) semasa para petugas di Brazil membuat penyiasatan bagaimana pihak hospital boleh gagal menyaeari bahawa wanita itu masih hidup dan tidak mati ketika mereka mengirim kan 'mayatnya' untuk dikebumikan.
 

 
Sebelum itu, Maria telah dibawa ke hospital kota Ipatinga kerana menderita pembuluh darah tersumbat. Selain itu, wanita tersebut juga menderita penyakit Alzheimer dan hanya terbaring di tempat tidur. Sebelumnya doktor telah menyatakan wanita tua tersebut mati pada tanggal 22 Disember 2010 setelah pasukan perubatan melihat dia tidak menunjukkan tanda-tanda vital.

SUMBER: klikunic.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab