Sunday 31 July 2011

Alat Seks 'Vibrator' Disangka Bom



TRIBUNNEWS.COM - Pasukan Pemusnah Bom Russia berlari ke sebuah pejabat pos terdekat setelah sebuah kotak berbunyi dan petugas pun menelefon kerana menduga ini adalah bom canggih.

Dilapor Daily Mail, setelah membuka dengan hati-hati, isi paket itu ternyata alat bantu seks perempuan, vibrator, yang terus bergetar.

Insiden ini terjadi di Petrozavodsk, Republik Karelia, Russia utara setelah seorang petugas pos dengan ketakutan kerana mendapatada kotakyang mencurigakan dan dengan segera menelefon polis yang datang dengan unit pemusnah bom.

"Pasukan pengamanan datang dan semua orang diarah meninggalkan bangunan" demikian ujar juru cakap polis ketika diwawancara. Dalam kotak itu, pasukan itu menemukan sebuah vibrator dan ternyata getaran itu aktif tanpa disengaja.

Tindakan hati-hati pasukan itu bukan tanpa sebab. Sebuah bom bunuh diri meledak di bandara Domodedovo, dekat Moscow, pada Januari lalu, dan menewaskan 37 orang. March 2010, dua bom bunuh diri menewaskan 40 orang dalam serangan di Moscow
.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab