Friday 15 July 2011

Buat Duit Free Dengan Hanya KLIK !





Saya sekadar ingin berkongsi peluang baru ini dengan anda. Program ni pon saya baru sahaja daftar pada 12 Julai 2011. Hasilnya amat memberangsangkan tu yang nak share nih, hanya melalui link sahaja anda boleh dapat DUIT. Sungguh muda anda hanya perlu daftar (FREE) dan dapatkan link anda sendiri dan promosikan link tersebut.


Setiap kali orang klik link tersebut anda akan dapat 10sen dan setiap rakan yang daftar menggunakan link anda, anda akan dapat RM10 tapi dengan syarat rakan anda itu mesti menjadi ahli BIZ (ahli berbayar). Jika anda upgrade keahlian anda kepada ahli BIZ (ahli berbayar) stiap yg klik link anda, anda akan dapat RM1 dan setiap yg register bawah anda, anda akan dapat bukan RM10 dan bukan RM30 tapi RM60 ! Bayangkan jika 10 orang yg daftar bawah anda  dalam masa 3 hari dah RM600 yang anda dapat. Minima pengeluaran wang adalah RM70 je. 


Program ni satunya2 program terbaru yang terbaik, nak tau sbb apa? Kerana wang yg anda cash out akan dibayar pada hari itu juga. Contohnya, jika anda cash out pada hari khamis 14 Julai maka wang anda akan dibayar pada 14 julai itu juga sebelum jam 11.59  malam itu. Tidak seperti program ads terkini seperti innity, nuffnang, advertlets, churp2 dan lain2 yg akan bayar sebulan selepas kita cash out, agak lama tu. .hu ..Untuk maklumat lebih lanjut korang bleh baca persoalan dibawah :


1
Bagaimana hendak mendaftar?

Sila daftar di ruangan utama http://www.emailduit.com/?a=11918. Masukkan maklumat di dalam borang pendaftaran yang disediakan dan klik pada DAFTAR PERCUMA


2
Apakah syarat-syarat untuk mendapatkan komisen?

Tiada syarat untuk mendapat komisyen. Ahli percuma atau ahli BIZ boleh mendapat komisyen dengan menghantar email atau melalui tajaan


3
Bagaimanakah hendak membuat pengeluaran komisen ke akaun anda?

Bagi membuat pengeluaran komisyen, sila klik pada PENGELUARAN dan hantar borang pengeluaran yang disediakan.


4
Berapakah yang perlu dibayar untuk naiktaraf?

Cuma RM100 seumur hidup, dan anda akan meraih keuntungan yang berlipat ganda.


5
Perlukah saya mengisi ruang profil dengan lengkap?

Kami sarankan ahli mengisi maklumat lengkap di ruangan PROFIL. Ini penting bagi memastikan proses pembayaran komisyen berjalan dengan lancar.


6
Adakah mencukupi untuk membuat pengeluaran dengan hanya mendapat komisen per email sahaja?

Setiap ahli boleh membuat pengeluaran pendapatan dengan menaja seorang ahli BIZ


7
Berapakah lamakah proses komisen akan masuk ke akaun saya setelah saya membuat permohonan pengeluaran?

Pihak kami akan menguruskan pembayaran komisyen dalam tempoh 24jam selepas menerima borang permohonan pengeluaran.


8
Adakah  terdapat perbezaan dari segi masa yang diperlukan untuk komisen masuk ke akaun saya jika saya menggunakan bank selain dari maybank?

Jika anda menggunakan bank selain Maybank, transaksi tersebut akan mengambil tempoh selewat-lewatnya 3 hari bekerja selepas pembayaran dibuat.


9
Apakah kelebihan yang saya dapat dengan menjadi ahli pakej biz?

Sila rujuk ruangan PAKEJ.


10
Adakah keahlian saya sebagai ahli percuma atau ahli biz mempunyai tarikh luput?

Tiada. Keahlian adalah kekal


11
Ada had pengeluaran tak dalam  sehari?

Tiada Had Pengeluaran. Ahli yang layak boleh mengeluarkan pendapatan tanpa had menggunakan borang PENGELUARAN yang disediakan.


SENARAI KOMISYEN


Kat bawah ni adalah collection yang saya kumpul dalam masa 3 hari (12/72011 - 15/7/2011). .Masyuk x? Kalau nak dapat earning camni korang kene la jadi ahli BIZ cuma RM100 je tapi keuntungan berlipat ganda weh. .kjap je dah balik modal. .


-klik gambar untuk besarkan-


Wat masa ni blom ada niat lagi nak cash out sbb cash out bila2 pon bleh kerana pembayaran akan dilakukan pada hari kita cash out itu juga. . =D. Tak caya kat bawah ni gambar mail msg apa yg saya tanya pada admin program nih . .
Pertanyaan :

Jawapan :


So, apa tunggu lagi jom daftar di http://www.emailduit.com/?a=11918


p/s : saya sarankan anda jadi ahli biz seperti saya sbab xsampai 1 jam promote link dan ajak membe join bawah kita dah dapat modal balik... sekadar ingin berkongsi kegembiraan.. =D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab