Thursday 28 July 2011

Timbalan Perdana Menteri Akan Ke Stadium Malam Ini


Timbalan Perdana Menteri
Tan Sri Muhyiddin Yassin

KUALA LUMPUR - Anak-anak buah K. Rajagobal sudah melupakan kenangan pahit di Singapura dan mereka menjanjikan persembahan terbaik pada perlawanan kedua menentang Singapura pada pusingan kelayakan Piala Dunia 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil, hari ini.

Pengurus Harimau Malaya, Datuk Subahan Kamal berkata, sejak pulang dari Kota Singa, semangat pemain begitu tinggi untuk menebus kesilapan mereka ketika beraksi pada pertemuan pertama hujung minggu lalu.

Datuk Subahan Kamal

"Mereka sedar kesilapan yang dilakukan ketika bermain di Singapura tempoh hari, malah para pemain telah berikrar untuk memberikan aksi terbaik esok (hari ini), lebih-lebih lagi kita beraksi di depan 85,000 penyokong tempatan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, semalam.

Menurut Subahan, selain sokongan daripada penyokong Malaysia, aksi skuad kebangsaan, hari ini akan turut disaksikan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pucuk pimpinan negara yang sentiasa memberikan sokongan buat para pemain," ujarnya.

Jelasnya, ketinggalan dua gol di belakang bukan satu perkara mustahil buat Harimau Malaya yang pernah berhadapan situasi sama sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab