Tuesday 26 July 2011

Perogol Mati Sakit Jantung Waktu Tengah Merogol



TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki yang pernah ditahan kerana merogol budak meninggal dunia ketika sedang memperkosa seorang nenek tua berusia 77 tahun di rumahnya. Demikian dilaporkan Heraldsun.com.au, Selasa (14/6/2011).

Lelaki bernama Isabel Chavelo Gutierrez, 53 tahun yang berasal dari Tivoli, Texas, Amerika Serikat (AS), berbasikal sejauh dua batu dan menceroboh masuk ke rumah seorang nenek berusia 77 tahun dan merogolnya.

Pihak berkuasa setempat menyatakan, ketika dia sedang merogol nenek tersebut dia mengaku tidak sedap badan dan berhenti merogol sehingga dia selesa semula. Nenek tersebut telah diacukan pisau agar tidak membuat apa-apa.

Tak lama kemudian dia kembali merogol nenek tua itu tetapi dia tiba-tiba rebah ke atas lantai dan meninggal dunia.

Sherif Gary Wright dari pusat Refugio County Sheriff menyatakan perogol mendapat serangan jantung setelah berbasikal sejauh dua batu. Mayatnya kemudian dibawa ke Hospital Nueces County,Corpus Christi, untuk diautopsi.

Menurut keterangan magsa, dia melihat Gutierrez berada di pondok post sehari sebelum kejadian. Selepas, perogol itu tidak sedar diri, nenek ini terus menelefon anaknya dan memberitahu hal tersebut. Waktu semua orang balik, perogol itu dah meninggal dunia

Gutierrez pernah melakukan kekerasan seksual terhadap anak perempuan 7 tahun dan kemudian mendapat ikat jamin. Hal itu berlaku pada tahun 2008 lalu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab