Sunday, 3 July 2011

Sekolah Khas Untuk Pelacur Di Belanda

Seorang wanita di Belanda tlh mendirikan sekolah khas utk pelajar mnguasai ilmu pelacuran. Nama sekolah trsebut ialah Hanky Panky School. Kurikulumnya disusun dgn teratur agar para lulusannya dapat menjalankan pekerjaannya lebih profesional dan tentunya bisa lebih banyak mendapat uang.

Wanita yg bernama Elene Vis (43) tlh membuka sekolahnya di Amsterdam beberapa tahun lalu dimana menawarkan Ilmu Pemasaran Eksklusif.
“Anda boleh menyebutnya teknik pemasaran. Anda harus punya ketrampilan menjual, tak perlu peduli yang anda jual tubuh sendiri atau peralatan rumah tangga. Prinsipnya tetap saja sama,” kata Elene.
Belanda memang mengharuskan industri seks sejak tahun 1988, beberapa lokasi di ibu kota menjadi tujuan utama para boya berduit dalam dan luar negeri yang bisa menghasilkan jutaan euro per tahunnya. Sektor ini juga penyumbang cukai yang cukup besar bagi negara.

Elene mengatakan bahawa para pekerja seks secara komersial  boleh mendapat 6.000 Euro per bulannya, dengan hanya 40 jam kerja. Itulah sebabnya diamendirikan sekolah tersebut.
“Kami memberikan latihan bg mnjalani hidup yang lebih baik dan wang lebih banyak dari pekerjaan mereka,” katanya.
Dengan bayaran 450 euro sekepala, para ‘murid’ akan diberi perlajaran dalam bentuk tutorial dan video presentation tentang berfikiran positif dan teknik-teknik bercinta, termasuk ajaran Kama Sutra. Menurut Elene, cara berfikir positif dan rasa percaya diri amat penting untuk membuat client lebih betah dan menghabiskan waktu lebih lama. “Seks 10 minit tidak akan menghasilkan banyak wang,” katanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab