Wednesday 17 August 2011

Pegawai Bank Dibelasah 5 Lelaki Dekat Tangga Pejabat


KUALA LUMPUR: Seorang pegawai bank cedera termasuk retak tulang rusuk selepas dibelasah lima lelaki berusia 20-an di kawasan tangga kecemasan pejabatnya di Jalan Damanlela, Bukit Damansara, di sini, Sabtu lalu.


Difahamkan, dalam kejadian jam 4.20 petang itu, mangsa berusia 35 tahun dipanggil seorang rakan pejabatnya ke kawasan tangga kecemasan untuk berbincang.

Menurut sumber, sebaik tiba di kawasan terbabit, dia ternampak empat lagi rakannya dan belum sempat dia bertanya, lelaki itu menumbuk bahagian kiri muka mangsa sebanyak dua kali.


Sumber berkata, suspek turut ditendang pada bahagian kiri rusuknya dan mangsa yang kesakitan membiarkannya kerana tidak berdaya melawan.

Katanya, selepas membelasah mereka beredar sambil mengugut mangsa.


Disebabkan kecederaan terbabit, mangsa yang mulanya mendapatkan rawatan di unit kecemasan sebuah hospital swasta dirujuk ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk rawatan lanjut sebelum membuat laporan polis.





Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields, Superintendan Aida Abd Hamid mengesahkan menerima laporan mangsa dan siasatan lanjut dijalankan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab