Wednesday 17 August 2011

Pasangan Hilang Selera Apabila Katak Melompat Keluar Dari Salad



Seorang wanita yang menyiapkan makan malam, malam tadi kehilangan nafsu makan ketika diapergi ke peti sejuk dan menemui seekor katak pokok tropika.

Donna Hunt, 32, menjerit apabila katak melompat ke lantai dapur dan melompat ke arahnyaketika suaminya Steve, 46, berusaha keras menangkapnya.

Di percayai katak itu tersembunyi antara barang perbelanjaan yang di beli wanita itu awal haridari Tesco dan dimasukkan ke dalam peti ais.

Donna, dari Tuffley, Gloucester, berkata: "Saya melihat apa yang saya sangka merupakanstrawberi berkulat di bahagian bawah peti ais. Saya cuba untuk mendapatkannya dan iaberlendir dan bergerak.

'Saya menjerit dan mendapatkan suami saya untuk menyuruhnya pergi memeriksanya, dankemudian menemukan itu adalah katak.

'Suami saya langsung menyedari bahawa katak ini bukan katak Britain yang tulen kerana memiliki bantalan besar di kakinya. Suami saya sangat gembira, kerana dia pencinta binatang.Tapi saya benar-benar takut. "


Katak yang ditemui mempunyai bantal di kaki.

Pasangan ini percaya bahawa katak itu mungkin telah bersembunyi di dalam strawberi, campuran salad atau saderi yang mereka beli di Tesco di Quedgeley.

Donna, pengamal dari jabatan operasi di Gloucestershire Royal Hospital, berkata: " Katak ini tidak mungkin dari tempat lain selain dari Tesco.
"Kami kembali dari bermain ski di Andorra pada hari Ahad dan apabila pulang, peti sejuk kami sememangnya kosong sehinggalah kami pergi untuk membeli belah. Jadi hanya barang belanja dari Tesco yang berada di dalam peti ais. "

Pasangan ini memanggil RSPCA dan petugas itu mengambil katak itu hari ini untuk membawanya ke seorang pakar amfibia.

Donna telah ditawarkan barang sebagai ganti dan seorang juru bicara Tesco, berkata: "Penemuan seperti ini jarang-jarang berlaku. Kami sedang menyiasat dengan pembekal kami. "

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab