Wednesday 17 August 2011

Hubungan Awi Rafael Dan Shila Dihalang ND Lala?


AWI RAFAEL POPULAR DENGAN LAGU PULANGLAH
Mula dikenali menerusi single pertamanya,Pulanglah, nama Awi Rafael seakan singgah dan kekal dalam kotak fikiran peminat-peminat muzik di Malaysia.
Lahir di Singapura, graduan jurusan Undang-undang dan Psikologi ini semakin mendapat perhatian setelah dia dikatakan menjalinkan hubungan cinta bersama anak kepada penyanyi dan ahli perniagaan popular, ND Lala.
Kelihatan mesra bersama Shila Hamzah, kedua-dua mereka bagaimanapun menafikan ada hubungan yang melibatkan hati terjalin antara mereka, dan kemesraan yang timbul hanya berlandaskan hubungan sebagai seorang rakan seperjuangan sahaja.
Namun yang tidak sedap di dengar, ada cerita yang mengatakan khabar angin tentang hubungan cinta mereka ini menjadi hangat selepas ND Lala, bapa kepada Shila tidak gemar dengan gosip yang melanda anaknya itu. Memarahi Shila apabila mengetahui berita ini, ND Lala juga dikatakan tidak bersetuju dengan hubungan yang terjalin antara Shila dan Awi Rafael.
Bertemu Awi Rafael, dia menjelaskan ada mendengar cerita sebegini sebelum ini, namun, sekiranya perkara ini benar, dia berharap ND Lala faham bahawa perkara ini semua bukannya datang daripadanya.
"Saya harap Shila faham, begitu juga dengan bapanya, ini semua bukan datang daripada saya, malah sejak dahulu lagi saya sudah mengaku tiada sebarang hubungan antara saya dan Shila.
"Bagi saya ini hanya salah faham, saya berkawan dengan ramai orang, tetapi kerap dikaitkan dengan Shila, dan ia mula mencetuskan kontroversi.
AWI RAFAEL PULANG BERAYA DI PONTIAN, JOHOR
"Mungkin dulu saya bercakap main-main, tapi kini setegasnya saya beritahu, tiada apa-apa hubungan antara saya dan Shila sejak dahulu lagi.
"Saya tidak pernah bertemu ND Lala, apatah lagi menegurnya, jadi saya tidak pasti perkara ini benar ataupun tidak. Yang jelas, mungkin mereka salah faham tentang hubungan yang terjalin antara saya dan Shila,"jelas Awi.
Mengakui pernah rapat bersama Shila, Awi Rafael bagaimanapun menafikan mahu menumpang populariti gadis itu di Malaysia ini.
"Saya timbul kerana lagu Pulanglah, bukan kerana gosip bersama Shila, jadi tidak mungkin saya mahu menumpang popularitinya disini.
"Sekarang ini pun saya sedang sibuk mempromosikan single kedua saya, dan selama ini saya bekerja keras untuk menaikkan nama saya sendiri tanpa bergantung pada orang lain,"jelasnya lagi.
Pulang Pontian
Biarpun lahir di Singapura, Awi tetap akan beraya di Pontian, iaitu kampung ibunya.
"Seperti tahun-tahun yang sebelumnya, saya akan beraya di Pontian terlebih dahulu sebelum pulang ke Singapura. Pontian adalah kampung ibu saya, manakala bapa saya berada di Indonesia,"jelas Awi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab