Thursday, 4 August 2011

[Video] Lawak, Anjing Takut Anak Itik


Biasa kita layan cerita "Anak Itik Yang Hodoh" time zaman kanak-kanak dulu, tapi sekarang jom kita layan video ni, sesuai aku cakap cerita "anak Itik Yang Berani."

Video ni mengisahkan seekor anak itik comel yang cuba membuli seekor anjing bernama Jack Russell. Nama anjing itam putih tu Jack Russell, dah macam nama orang pulak. Menurut sumber asal video ni, anak itik tu cuba nak bermain-main dengan anjing tu, tapi anjing tu mungkin tak de mood atau rasa takut lantaran rupa anak itik tu terlalu asing bagi dia. 

Akibatnya, tuan dia terus rakam video ni dan kelihatan seoalah-olah anak itik tu sedang membuli Jack Russell, apa yang anak itik tu kejarkan dari Jack Russell sebenarnya ialah ekor Jack Russell. Korang tau sendiri la, kucing dengan anjing dan apa juga binatang berekor memang tak suka orang usik-usik ekor dia, samalah dengan kes Jack Russell ni.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab