Thursday 4 August 2011

Wanita Bogel Necrophilia Bernafsu Pada Mayat Haiwan

AMARAN! Post ini telah dilabelkan "18SX" kerana ia hanya sesuai untuk pembaca dewasa sahaja, sekiranya anda belum dewasa, diharap anda boleh keluar secara sukarela dari post ini dan bacalah kandungan-kandungan lain blog ini. Terima Kasih.

Necrophilia adalah salah satu masalah mental dimana pengidap necrophilia tertarik secara seksual dengan mayat. Namun gambar yang bakal aku kongsikan ni tidak dapat dipastikan samaada pompuan tu necrophilia ke apa sebab dari blog berbahasa Spanish, blog tu pulak bila aku translate dalam Bahasa Melayu macam seolah-olah blog tu milik pompuan ni sendiri. Tak tau nak kata apa, tengok sendiri dan buatlah andaian korang sendiri. Gambar sebenarnya ada yang aku tak papar kat sini sebab kurang sesuai dan tak larat la aku nak men'censor' kan gambar tu, tak censor kang jadi isu, tak pasal-pasal dapat warning emel nanti.

Dari gambar-gambar blog beliau, nampak macam pompuan ni sayang sangat-sangat dengan bangkai binatang tu. Aku tak tau binatang apa, nampak macam tikus besar yang dah disiat kulitnya. Pompuan tu cuba menciumnya, menyusukannya dan paling dahsyat dia cuba memasukkan bangkai tu ke dalam alat sulitnya. Masalah mental ke apa, rupa boleh tahan lawa tapi kalau macam ni takut jugak nak buat bini.














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab