Wednesday 10 August 2011

Erul Takkan Lari Dari Unsur KPop

ERUL TERLALU MEMINATI MUZIK KPOP
Terlalu minat dengan perilaku yang ditonjolkan oleh artis-artis kelahiran Korea, bintang realiti Akademi Fantasia musim ke-9, Erul mengakui dia tetap akan menonjolkan unsur-unsur muzik korea ataupun Kpop dalam lagu-lagu bakal dirakamkan nanti.
Sedang mencari-cari material lengkap untuk menghasilkan album sulungnya yang berkonsepkan disco, jelas Erul, muzik Kpop tetap akan diselitkan dalam lagu rancak itu.
"Saya lebih tekankan muzik Korea dalam lagu saya nanti, walaupun saya akan keluar dengan lagu berentak disco, tetapi tetap ada unsur-unsur Kpop didalamnya.
"Saya tidak akan lari daripada Kpop, sebab saya memang meminatinya sejak dahulu lagi. Saya minat cara mereka menyanyi, menari dan tenaga mereka bila menyampaikan lagu.
"Setakat ini saya tidak ada ambil mana-mana kelas untuk mempelajari bahasa Korea ini, tapi saya banyak belajar daripada jiran saya kerana dia merupakan orang Korea yang menetap di Malaysia. Saya banyak belajar perkara-perkara asas percakapan mereka,"jelas Erul yang banyak menerima hadiah Teddy Bear daripada peminatnya.
Gembira Bergelar Artis
Biarpun jadualnya kini sibuk dengan aktiviti yang diaturkan oleh pihak pengurusann Astro Entertainmnent Sdn Bhd (AESB), namun buat artis remaja ini, kepenatan itu dirasakan berbaloi dan dia sangat gembira bergelar artis.
"Selepas menyertai AF9, saya rasa banyak perbezaan yang baik saya terima. Walaupun ada kalanya tahap kebebasan untuk pergi kemana-mana itu tiada, tapi saya suka keadaan itu.
"Malah saya tidak menyangka, ada yang masih menyokong saya biarpun AF9 sudah lama berlalu. Malah, saya sangat bersyukur ketika majlis bertemu peminat yang saya buat pada 9 Julai lalu tetap mendapat sambutan hampir 180 orang peminat biarpun pada tarikh itu, Kuala Lumpur sedang menghadapi himpunan bersih,"jelas Erul.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab