Sunday, 7 August 2011

[Hebat] Kereta Audi Ini Diperbuat Daripada Kertas

Bahan buangan yang boleh dikitar semula amat berguna, contohnya kertas, tapi kertas yang aku nak gambarkan nih memang lain sangat la, sebab kertas ni berkualiti tinggi dan kertas baru, bukan kertas buangan sampah yang dikutip di tepi jalan.

Ok, ni satu rekaan yang sangat kreatif walaupon aku teringin nak tengok kot-kot enjin audi ni pon depa buat guna kertas, baru kewl..hehe

Ini hasil kreativiti Taras Lesko yang diamanahkan membuat siri kereta Audi A7 untuk keluaran tahun 2012.













Hensem kan? Orang jitra skarang sakan tau, suda ada lamborghini, hummel, kereta kebai ja tak jmpak lagi atas jalan, mercedez tumbuh kulat atas kepala dok nampak hari2 dok tengok dah sambil tuan mercedez tu dok buat thumbs up dua belah tangan, menyampah tol, begayot di kedai makan cakap macam orang pekak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Archive

LinkWithin

LinkWithin

PunchTab